نخونی از دستت رفته

نخونی از دستت رفته

نخونی از دستت رفته

نخونی از دستت رفته

اس ام اس عاشقانه

بگی دوسم نداری جوجو میشم می رم تو باغچه اونقدر جیکجیک میکنم تا پیشی بیاد بخورتم

در خواب ناز بودم شبی .... دیدم کسی در می زند ..... در را گشودم روی او .... دیدم غم است در می زند  ..... ای دوستان بی وفا .... غم با این همه بیگانگی  ...   هر شب به ما سر میزند .

 

فراموش نکن که تو برای دنیا یک نفر هستی ..... اما اینو خوب بدون که برای یک نفر همه ی دنیا هستی

 

همیشه وقتی گریه می کنی اونی که آرومت میکنه دوستت داره اما اونی که با تو گریه میکنه عاشقته

 

چرا وقتی بارون میگیره دل آدما میگیره اما وقتی دل آدما میگره بارون نمی گیره؟

اگه یه روز رفتی و دیگه بر نگشتی بهت قول نمیدم منتظرت بمونم اما ازت میخوام هر موقع بر گشتی یه شاخه گل روی قبرم بزار

گفتم غم تو دارم گفتا چشمت درآید  گفتم که ماه من شو گفتا دلم نخواهد

از من پرسید عشق چیست ؟ گفتم : عطش  گفت: آنرا دیده ای ؟  گفتم نه در آن سوخته ام

گل عشق تو هستم شبنمم باش .... دلم دنیای زخمه مرحمم باش .... ز درد بی کسی قلبم شکسته .... به شهر بی کسی ها همدمم باش

 

اگه بگی دوسم نداری جوجو میشم میرم تو باغچه اونقدر جیک جیک میکنم تا پیشی بیاد بخورتم

 

 عشق امانت با ارزشی ست که هر کسی تو قلبش میزاره برای همینه که هر وقت بخوای عشقت رو از کسی پس بگیری باید قلبشو بشکونی.

.هر وقت صدای اس ام اس گوشی ات را شنیدی فکر نکن یکی داره برات اس ام اس میزنه بدون که یکی بیادته.

می خواستم واسه از دست دادنت گریه کنم ولی دیدم تمام اشکهایم را برای به دست اوردنت ریخته بودم

 

هر وقت دل شکستی یه میخ به دیوار بکوب و هر وقت دل به دست آوردی یه میخ از دیوار در بیار . اما بدون جای میخ همیشه می مونه.

 

هر کس بد ما به خلق گوید ما سینه او نمی خراشیم ماخوبی او بلند گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم.

 

مارا یک دل از خوبان جدا نیست .. ولی صد حیف خوبان را وفا نیست .... به دوستان دل سپردن کار سهل است ... زدوستان دل بریدن کار ما نیست ....

گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست .... بین من و عشق تو فاصله ای نیست .... رفتی تو ، خدا پشت و پناهت ..... بگذار بسوزد دل من مساله ای نیست.

یا من زنده نیست ... یا زندگی همین است .... گرزندگی همین است ... بر مرگ آفرین باد .

چندی است که بیمار وفایت شده ام .... در بستر غم چشم به راهت شده ام .... این را تو بدان اگه بمیرم روزی .... مسئول تویی که مت فدایت شده ام ..

همیشه غمگین ترین و رنجورترین لحظه ی زندگی آدم توسط کسی ساخته میشه که شیرین ترین و به یاد ماندنی ترین لحظه زندگیت را برایت ساخته است.

به چشمانت بیاموزکه هر کس ارزش دیدن ندارد.

دوست داشتن دل میخواد نه دلیل .... دوست دارم از ته دل بی دلیل.

نظرات 1 + ارسال نظر
فروزان نظری سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.2bey.com

فروشگاه زنجیره ای- اینترنتی دوبی دات کام
بزرگترین فروش اینترنتی در زمینه های:
-انواع CD وDVD بازی,بازی پلی استیشن, بازیxbox ,کارتون ,فیلم مستند, بانوان,مذهبی,موسیقی,نرم افزار مشاغل,نرم افزار تخصصی
-انواع کیت های الکترونیکی
-صنایع دستی اصفهان
-لوازم شکار، ماهیگیری ،سفر و کمپینگ
-کارت های اعتباری, ویزاکارت, مستر کارت و کردیت کارت
-زیور آلات و بدلیجات
-آرایشی و بهداشتی,لوازم گریم,تجهیزات آموزشگاهی و آرایشگاهی
-دستگاه های ورزشی,بازی و سرگرمی
www.2bey.com
www.niyazmandiha.org
online.2bey@yahoo.com : ID
online@2bey.com : Email
0311-3372961 :tellfax
0311-3391916 :tell
0936-300-4590 :mobil

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد